14 Ocak 2012 Cumartesi

önemli duyuru!


benim bi yıldız teyzem var, ona da çok benziyor...hımmmm...

Resimlerimin arasında gezinirken Bike'nin iş çıkışı çektiğim resimlerinden birini buldum ve acilen bu resim hakkında bir yazı yazmam gerektiğine karar verdim; hem de bütün tembelliğimi atarak üstümden. Neden mi? Çünkü elimde insanlarla paylaşmam gereken çok önemli bilgiler olduğunu hatırladım: Şöyle ki, şimdi bu arkadaş deli bir kere, gidip boş hangarlarda "i love you Justin Bieber" diye bağırır,  işi olmadığı zamanlarda kesim atölyesinde bir oraya bir buraya koşar, saçma saçma küpeler takar, vs... Başka örneğe gerek var mı ki? Anladınız bence deliliğinin boyutlarını...Ben başka bir özelliğinden bahsetmek istiyorum; çocukları rahatsız eden bir yapısı var, bebekler kendisinden korkup ağlamaya başlıyorlar.. 
Uzun lafın kısası, anneler, babalar, bu kızı çocuklarınızın yanına yaklaştırmayınız!!!! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder