31 Ekim 2012 Çarşamba

long time no see



gelinliğim; Oleg Cassini, 
göremediğiniz ayakkabılarım; Aldo, 
duvağım, Pronovias

Bu kadar uzun süre geçtiğinden benim bile haberim yoktu... Bu arada işten çıktım, sektör değiştirdim, iş değiştirdim, evimi taşıdım, 6 yıldır yaşadığım semtimi değiştirdim!!! Amaaaaa bütün bunlara değen tek şey; evlendim!!! Artık mümkün olmadığını düşündüğüm bir zamanda evlendim hem de. Büyük değişillik; zor, ama zevkli. Hele de sevdiğiniz adamla yapınca  daha da zevkli. Ev kurmak zevkli değil ama yalan söyleyemeyeceğim.. Herkesten yardım alın; hiç gurur falan yapmayın; izin verin yardım etsinler. İnanın kendi başınıza kalıyorsunuz zaten eninde sonunda.

Şimdi fark ettim ki bu blogu benden başka okuyan olmadığına göre yazabilirim; seviyorum üleeennnn!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder