28 Aralık 2011 Çarşamba


zavallı çocukların yüzlerindeki "baba bizi rahat bırak" ifadesi

Lütfen birisi Hollanda'yı uluslararası çocuk çalışma mahkemesine falan şikayet etsin. Öyle bir mahkeme olmadığını biliyorum Nalan'ın ruhu _ kendisi benim kardeşim olur çaçeron bir avukattır; şu an ofisinde bazı Araplara ev satmakla meşgul ama olsun fiziken yanımda olmasa bile ruhunu daima yanımda hissediyorum.. Deli gibi bir şey olduğumu söylemiştim sanırım tekrarlamama gerek yok! Ama tam olarak öyle değilim. Hayır, öyleyim.. Aslında çok da değilim..  

Neyse, asıl konumuza gelelim; Hollandalı mobilya tasarımcısı Lucas Maasen, çam ağacından bazı mobilyalar tasarlamış, üstüne üstlük boyama işini de çocuklarına vermiş. Boyadıkları mobilya başına 1€ kazanmışlar. Bu da link şeysi: http://trendland.net/lucas-maassen-sons-furniture-factory/# 

Hmmm, en kısa zamanda çocuk doğurmayı düşünüyorum; benim de bazı sanatsal çalışmalarım var onları yaptıracağım; çocukların eli iş tutsun. Tabii ki şaka bütün bunlar; çocuklar çok değerli varlıklar; hazinelerimiz; geleceğimiz, vs. vs.. (bazen böyle akıl dolu etik cümleler de kurmak lazım; ileride bir gün bu blogu ve saçma fikirlerini okuyan bir iki insan olabilir Pınar) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder