25 Nisan 2013 Perşembe

Polyvore, zalım Polyvore

Polyvore takip edenler bilirler, blogunuzu polyvore'a bağladınız mı yanarsınız.

Bu blogu tamamen kişisel tutma niyetinde olan ben, polyvore'da yaptığım kombiler tarafından taciz ediliyorum ve isteğim dışında yazı yayınlıyorum :(

Marjin blog'un ve başka bir kaç blogun güncellenmesinden sorumlu olduğumdan sürekli polyvore'da olmak durumundayım, sosyal medya dahilinde olan her yerde olmak zorunda olduğum gibi. Şikayetçi de değilim ama bu bloga polyvore post etmek istemiyorum ve bunu biliçli olarak da yapmıyorum. O yüzden bir gün gördükleri şeyleri ertesi gün göremeyenlere; www.marjin.com.tr'ye ve de www.pinistanbul.blogspot.com'a gitmelerini öneriyorum.

Bu durumu da kısa zamanda çözeceğimi umuyorum :(((


Post Script:  Artık iki siteyle de ilişki içinde değilim. O yüzden bu yazının burada durması bile saçma :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder