6 Nisan 2013 Cumartesi

yine mi trok, yine mi trok ^.^


prada studded t-strap sandal


Bazen güzel ülkemin kadınlarının modayı neden geriden takip ettiklerini anlamakta zorlanıyorum, sonra hemen aklıma tekstil sektöründe çalışırken tanıştığım üretici ve tedarikçiler geliyor; birden bir aydınlanma yaşıyorum. O kadar içler acısı ki, açıkçası bu kadar takip edebilmeleri bile mucize. 

Bence artık her yerde, her dükkanda, her köşebaşında ve her modelde görülen trok bombardımanından  kurtulmanın ve buna bir 'yeter!' demenin vakti geldi!!? Ben şahsen yukarıdaki kadar şahane bir sandalette bile trok olması mecburiyetinden çok sıkıldım. Troksuz ayakkabı, gömlek, çanta vs... istiyorum. Troksuz bir şeyler istiyorum; ve ne olduğu hiç fark etmez.

Sonra, kendimden başka kimsenin beni okumadığı aklıma geliyor, sakinleşiyorum, gidip bir bardak su içiyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder