10 Temmuz 2014 Perşembe

Pinarizma _yada her neyse o_

Alışveriş is my best friend..
Bu blog'u oldukça içimin karardığı bir anda, gerçekten zor olan bir zamanda yazmaya karar vermiştim. Artık akıllandım, hayatı geldiği gibi yaşamaya çalışıyorum.

Sonrasında neden yazmaya devam etmediğim tamamen benim tembelliğimden kaynaklanan bir sorun. Bir insan neden söz verdiği, yapacağım dediği sözleri tutmaz. Sanırım, tüm blog yazanlar bunu kendilerine yakın bulacaklardır. Bense sadece son zamanlarda gerçekten zor şeylerle uğraştığımı ve baştan bu blog'u bir "günlük" havasında tutmaya karar verdiğimden bahsedebilirim... Ve, doğal olarak sadece içimden geldiği gibi, içimden geldiği zamanlarda yazdığımı...

Yaşıyorum ve şimdilik buna memnunum :) Ha, bu arada 35 yaşıma girdim bile ve bunu da atlatım. Hadi bakalım bir sonraki depresyon atağında görüşmek üzere mi? Bunu mu yazmalı mıyım? Kim bunu okumak ister ki? Ama, moralim bozuk da olsa bundan sonra daha dikkat edeceğim kendime.

Ve, artık daha sık yazacağım, kendime söz veriyorum. Hayatta en önemli şey insanın kendisine verdiği sözlerdir...

Teşekkürler Pıni, kendine hala ısrarla sözler verebildiğin için....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder